يا مهدي «عج»
نوشته شده توسط : منتظر

 

 

 

 

دلم دارد هواي كوي مهدي
گرفتارم به هجر روي مهدي

 

 

 

 

 

 

منم بيمار عشق روي مولا
اسير تار زلف و موي مولا

 

 

 

 

 

 

شب و روز از فراقش ناله دارم
به دل من زخم چندين ساله دارم

 

 

 

 

 

 

اسير دشت صحراها منم من
غريب و بي¬کس و تنها منم من

 

 

 

 

 

 

در اين دنيا پرستاري ندارم
به جز مهدي دگر ياري ندارم

 

 

 

 

 

 

گل نرگس دمي سويم نظر كن
شب تاريك هجرم را سحر كن

 

 

 

 

 

 

نگار من عزيزم نازنينم
گل روي رخت را كي ببينم

 

 

 

 

 

 

خدايا خالقا پروردگارا
ميسر كن وصال يار ما را

 

 

 

 

 

 

ندارم طاقت و من بي قرارم
رسان پايان عمر انتظارم

 

 

 

 

 

 

جمال بي مثالش را عيان كن
به سيمايش منوّر اين جهان كن

 

 

 

 

 

 

شب يلداي ظلمت را سحر ساز
به نورش خفتگان را با خبر ساز

 

 

 

 

 

 

رسان صبح اميد روشنايي
به پايان آر هجران و جدايي

 

 

 

 

 

 

الها وعده خود را وفا كن
جهان را با حضورش با صفا كن

دل مستضعفين را شاد فرما
زمين از عدل و داد آباد فرما





:: موضوعات مرتبط: مهدويت , انتظار فرج , امام زمان «عج» , غيبت امام عصر «عج» , منتظران , ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست